مجله دانلود روز (8)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (8)
نوشته شده در جمعه 22 مهر 1390
بازدید : 1035
نویسنده : منو تو

 

.:: Portable Rayman 2 The Great Escape PC Game

بازی کامپیوتر ری من در فرار بزرگ ::.

دانلود بازی کامپیوتر که امروز به شما معرفی خواهیم کرد بدون نیاز به نصب و در سال 2000 انتشار یافته و یک ژانر اکشن، ماجراجویی و پلتفرم هیجان انگیز است که بازی فرار بزرگ نام دارد!
Rayman بعد از گذراندن یک ماجرای سخت خود را برای استراحت آماده می کند که یک اتفاق جدیدی رخ می دهد. دزدان دریایی ظالم شهر رویا های شاد را مورد حمله قرار می دهد و دوستان ری من را گروگان می گیرد. شما می بایست با کمک به Rayman برای جمع کردن نیروی جادویی خود به مقابله و شکست دزدان دریایی برود تا دوستان خود را آزاد کند و چهار ماسک جادویی را پیدا کنید.
ارسال امواج شوک، پرش، پرواز، سواری، اسکی روی آب و حل معما های در 20 دنیای خارق العاده و بیش از 40 ساعت لذت و نشاط محض در بازی، یک سرگرمی فوق العاده از آن ساخته است. تصاویر سه بعدی حیرت انگیز، موسیقی جذاب و گرافیک متنوع انتظار شما را می کشد تا کنترل بازی کامپیوتری را به دست بگیرید و ساعت ها از پای PC خود تکان نخورید.

Portable Rayman 2 The Great Escape PC Game - بازی کامپیوتر ری من در فرار بزرگ

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی
ویندوز: XP, Vista, 7 - 23bit و 64bit
پردازنده: 1 GHz
رم: 256 MB
آداپتور گرافیکی: DirectX 7
کارت گرافیک: قابلیت پردازش 3D

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: Microsoft Office 2010 Professional Plus Retail Edition x86/x64

دانلود آفیس 2010 با فعال ساز ::.

مایکروسافت آفیس 2010 علاوه بر نرم افزار های حرفه ای که ارائه می دهد روش قدرتمند و جدیدی برای ارائه بهترین کار است .چه در محل کار شما، در خانه یا در مدرسه, کامپیوتر، مرورگر وب، و یا گوشی های هوشمند آفیس 2010 قابل استفاده است. توجه مخاطبان را به سوی خود جلب کنید و نحوه ارائه خواسته آنها را توسط ابزار حرفه ای در آفیس 2010 همراه با ایده های خود تلفیق کنید و ارائه ای عظیم و زیبا داشته باشید. مایکروسافت آفیس 2010 شامل نرم افزار های حرفه ای است که عبارتند از : Microsoft Word 2010 , Microsoft Access 2010, Microsoft Excel 2010, Microsoft PowerPoint 2010, Microsoft OneNote 2010, Microsoft Outlook 2010 , Microsoft Publisher 2010 و Microsoft Office Web Apps. نسخه 32بیت و نسخه 64 بیت به صورت جداگانه همراه با سریال نامبر و فایل فعال سازی قابل دانلود است.

Microsoft Office 2010 Professional Plus Retail Edition x86/x64 - دانلود آفیس 2010 با سریال نامبر و فعال ساز

Microsoft Office 2010 قدرتمندترین و جدیدترین راه ها را برای ارائه در محیط کار , خانه و مدرسه به شما هدیه می دهد. نتایج تحقیقات خود را به بهترین نحو ارائه کنید. با ابزار قدرتمند در مجموعه نرم افزار های کاربردی مایکروسافت به نام آفیس دیگر هیچ کم و کاستی در اتوماسیون اسناد خود نداشته باشید. شما می توانید بانک اطالاعاتی قوی از داده های خود بسازید. توسط نرم افزار صفحه گسترده اطلاعات خود را طبقه بندی کنید و با فرمول های موجود گزارشات لازم را تهیه و چاپ نمایید. در هنگام ارائه مستندات از نرم افزار پاور پوینت استفاده کنید و اسلاید های حرفه ای تهیه و عکس ها و فیلم های خود را همراه با نمودار در آن بگنجانید. با نرم افزار اوت لوک ایمیل های خود را مدیریت کنید و توسط قابلیت جستجوی آنی بین هزاران ایمیل در کمتر از 1 ثانیه جستجو انجام دهید. توسط نرم افزار ناشر مایکروسافت به انتشار اسناد خود در وب بپردازید و آنها را با استانداردهای مختلف بروز کنید. مجموعه نرم افزار های کاربردی مایکروسافت در بسته نرم افزاری آفیس 2010 هم اکنون در دسترس شماست.

سیستم مورد نیاز جهت نصب و اجرای Microsoft Office Professional Plus 2010:
پردازنده : 1 گیگاهرتز
رم : 256 مگابایت جهت نصب و 512 مگابایت جهت فعال سازی و استفاده از تمامی امکانات از جمله جستجوی آنی در Outlook
فضای دیسک جهت نصب و استفاده : 3.5 گیگابایت
صفحه نمایش : رزولوشن حداقل 1024x768 یا بزرگتر
سیستم عامل : Windows XP SP3 , Windows 7 ,Windows Vista SP1,Windows Server 2003 SP2,Windows Server 2008 (32بیت و 64بیت)
MSXML 6.0 فقط برای نصب روی سیستم های 32-bit نیاز است.
کارت گرافیک : DirectX® 9.0c حداقل 64 MB
حداقل 2گیگاهرتز پردازنده جهت جستجوی صوتی در OneNote نیاز است.
 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: Sheep PC Game - بازی کامپیوتر فرمانروایی گوسفندان ::.

هنوز بازی های گمنام و زیبای بسیاری وجود دارند که در زمان انتشار در میان بازی های بزرگ تر گم شده اند. اما دوستداران بازی های کامپیوتری که از هر فرصتی برای انجام بازی رایانه ای نمی گذرند، به جمع آوری این بازی ها می پردازند. بازی با آن که در سال 2000 انتشار یافته اما آنقدر زیبا و جالب طراحی شده که هنوز هم یک سرگرمی معمایی و یک اکشن فوق العاده به شمار میرود.
بازی گوسفندان یک بازی معمایی است که برای فرار از زندگی دشوار از طریق حل معما و پیچ و خم های زندگی برای آزادی خود تلاش می کنند. همه فکر می کنند گوسفند ها را میشناسند! این حیوانات به ظاهر خنگ و احمق در واقع موجودات بسیار باهوشی بودند که از سیاره ای دیگر آمده اند. در طول میلیون ها سال مراتع سرسبز و طبیعت تنبل انسان باعث شد دید برتر خود را از دست بدهند و تبدیل به موجوداتی بی فکری که امروز ما میشناسیم شوند. این گوسفندان گنگ و لال و کاملا تنها نیاز به کمک شما دارند تا دوباره با اتحاد یکدیگر به اصلیت اجداد آسمانی خود برگردند.

Sheep PC Game - بازی کامپیوتر فرمانروایی گوسفندان

کمک به چهار نژاد مختلف در چهار جهان و 28 مرحله متفاوت با یک بازی سرگرم کننده در کنار گوسفندانی خنگ که بسیار زیبا و طبیعی شبیه سازی شده است ساعت های سرگرم کننده بسیار زیبایی برای شما پشت کامپیوتر فراهم می کند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی
ویندوز: 98, XP
پردازنده: 200 MHz
رم: 64 MB
کارت گرافیک: 8 MB

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: Serious Sam The First Encounter

بازی سام جدی در جنگ اول ::.

بازار بازی کامپیوتری از گرمای تابستان هم داغ تر شده به طوری که این روز ها بازی خور ها عطش تست هر بازی سیرابشان نمی کند.
در آینده ای نزدیک در اولین سفر بین ستاره ای، انسان با بزرگترین جهنم کهکشان ها بر می خورد که برای میلیون ها سال در دل کهکشان ها زیست می کردند. یک موجود شیطانی از جاودانگان آخر زمان باستان باقی مانده که آن را Notorious Mental روان بدنام می نامند. منتال لشگر جهنمی را به پیش می فرستد تا تمدن بشر را از بین ببرد همانطور که با دیگر تمدن های کهکشان های دیگر کرده است.
اما دشمن زمین را برای دفاع از خود دست کم گرفته، یک سلاح مخفی که در زمان باستان برای غلبه بر منتال ساخته شده بود اکنون برای از بین بردن منتال ها کاربرد خود را نشان می دهد. این دستگاه با نام Timelock نیروی ویژه که آن را به نام سرباز سنگی سام جدی میشناسند به زمان روم باستان میبرد تا با سلاح های جدید و کاملا پیشرفته آن ها را در زمان اولیه خود از بین ببرد تا از انقراض نوع بشر در زمین جلوگیری کند.

Serious Sam The First Encounter - بازی سام جدی در جنگ اول

بازی تیر اندازی سام جدی در جهان های مختلف با سلاح ها و فن آوری های جدید که با جادوی سیاه مخلوط شده و قدرتی فوق تصور به وجود آورده، سفر سام از میان جهان های زیبای مصر باستان از طریق سیارات بسیار متنوع و مقابله در برابر دشمن های ترسناک و سرانجام ملاقات با منتال جهنمی بازی هیجان انگیزی را پدید آورده که ساعت ها شما را پای کامپیوتر میخکوب خواهد کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

ویندوز: XP, Vista, 7
پردازنده: 1 GHz
رم: 256 مگابایت
آداپتور گرافیکی: DirectX 7
کارت گرافیک: قابلیت پردازش 3D

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: Diskeeper 2011 Pro Premier 15.0.958.0 x86 x64

نرم افزار قدرتمند یکپارچگی هارد و سرعت سیستم ::.

برنامه Diskeeper 2011 Pro Premier یک نرم افزار کارآمد دارای تکنولوژی قدرتمند برای جلوگیری از چند پارگی و تکه تکه شدن اطلاعات می باشد که می توانید بدین طریق سرعت ایستگاه های کاری را بشدت افزایش دهد. یکپارچه کردن توسط این نرم افزار با حداکثر سرعت و نهایت کیفیت امکان پذیر خواهد بود. برای از هم گسیختگی هایی که قبلا وجود داشته اند و حتی درصد پایین از هم گسیختگی ها که ایجاد شده اند می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. موتور یکپارچه سازی این نرم افزار که بسیار قدرتمند می باشد به صورت مخصوص برای کارهای بسیار بزرگ طراحی شده است. Diskeeper 2011 عمر و کارآیی سیستم شما را افزایش داده و بازده آن را به طور چشم گیری بالا می برد.
ابزار جدید IntelliWrite برای جلوگیری از تکه تکه شدن اطلاعات در این نرم افزار قرار گرفته است. این تکنولوژی بیش از 85 درصد موارد جلوی از هم گسیختگی ها را می گیرد. همچنین به صورت هوشمند فایل ها را به صورت پیوسته روی هارد دیسک قرا می دهد تا دیگر هیچ قطعه قطعه شدنی در سیستم مشاهده نشود. تنایج تمام این عملیات افزایش سرعت سیستم به صورت چشم گیری می باشد. تمام این امکانات را تنها در نرم افزار بهبود کارایی سیستم می توانید در اختیار داشته باشید.

Diskeeper 2011 Pro Premier 15.0.958.0 x86 x64 - نرم افزار قدرتمند یکپارچگی هارد و سرعت سیستم

امکانات نرم افزار قدرتمند دفرگ هارد و افزایش سرعت سیستم

- تکنولوژی InvisiTasking: دفرگ لحظه ای بدون ایجاد اختلال در منابع فعال سیستم کار این تکنولوژی می باشد. نتیجه، ایجاد یکپارچگی به صورت خودکار و نامشهود که به صورت لحظه ای ایجاد شده است خواهد بودو بدین طریق حداکثر سرعت سیستم را خواهید داشت.

یکپارچه سازی به صورت لحظه ای در هر زمان و در حین کپی اطلاعات، آنها را به صورت منظم روی هارد ذخیره می کند.
این نرم افزار حتی در مواردی که فضای خالی هارد فقط 1% است نیز کار می کند.

یکپارچه سازی هوشمند: این نرم افزار هر درایو را بررسی و آنالیز کرده سپس استراتژی مخصوصی بر حسب نیاز برای دفرگ کردن آن انتخاب می کند. بدین طریق هر درایو با استفاده ار بهترین روش ممکن یکپارجه سازی می شود.

I-FAAST® 2.0: این تکنولوژی به صورت خودکار دسترسی سریع شما به فایل هایی که زیاد استفاده می شوند را افزایش می دهد.

-
Volume Shadow Copy Service :DiskKeeper کاملا با سیستم بک آپ گیری کامپیوتر شما هماهنگ می باشد. بدین معنیست که به قابلیت بازگرداندن فایل های گم شده صدمه ای نمی زند و فضاهای خالی ارزشمند را برای اطلاعات فایل های بیهوده مصرف نمی کند.

- روش Boot-Time عملیات یکپارچه سازی فایل های سیستمی حیاتی را به طریقی که مایکروسافت پیشنهاد کرده انجام می دهد.

- پشتیبانی از مدیریت شبکه : کنترل تنظیمات برنامه و عملیاتش به وسیله ی Diskeeper Administrator edition یا Group Policy امکان پذیر است.

- سازگار با سیستم های 64bit و 32bit

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: وطن دانلود , مجله دانلود , جدیترین نرم افزارها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: